„ W poszukiwaniu optymalnego modelu więziennictwa” konferencja Opole 2016

W dniach 24 i 25 października br. pod patronatem Ministra Sprawiedliwości Zbigniewa Ziobro na Uniwersytecie Opolskim odbyła się piąta edycja międzynarodowej konferencji naukowej z cyklu „ W poszukiwaniu optymalnego modelu więziennictwa” na temat: „ Wielowymiarowość oddziaływań resocjalizacyjnych w pracy penitencjarnej”.

Organizatorami wydarzenia byli: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu, Instytut Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Opolskiego i Zarząd Okręgowy NSZZF i PW w Opolu przy współpracy z Sądem Okręgowym w Opolu i Instytutem Służby Więziennej w Kijowie.

W imieniu Instytutu Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Opolskiego obradom przewodniczyli: dr. hab. Edward Nycz oraz prof. dr hab. Zenon Jasiński. Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu reprezentował Dyrektor Okręgowy Służby Więziennej w Opolu ppłk Leszek Czereba.. Organizacji związkowej przewodzili: Przewodniczący Zarządu Głównego NSZZF i PW Czesław Tuła oraz Przewodnicząca Zarządu Okręgowego NSZZF i PW w Opolu Danuta Malkusz.

Dyrektora Generalnego Służby Więziennej gen. Jacka Kitlińskiego reprezentował Dyrektor Biura Penitencjarnego CZSW płk Andrzej Leńczuk wraz z kpt. Anną Giemza-Piórkowską.

W spotkaniu brali udział między innymi przedstawiciele więziennictwa i Ministerstwa Sprawiedliwości Ukrainy z generałem – majorem dr. hab. Evgenem Baraszem na czele,  Członkowie Prezydium Zarządu Głównego NSZZ FiPW, dyrektorzy zakładów karnych i aresztów śledczych okręgu opolskiego, Członkowie Zarządu Okręgowego i Okręgowej Komisji Rewizyjnej NSZZ FiPW w Opolu,  polscy i zagraniczni pracownicy naukowi oraz kuratorzy.

W konferencji łącznie wzięło udział około 170 osób z kraju i z zagranicy.

Głównym Sponsorem konferencji był Powszechny Zakład Ubezpieczeń na życie Spółka Akcyjna.

Previous Article
Next Article

Nasz Facebook

Facebook Pagelike Widget

Ubezpieczenia

advertisement advertisement
listopad 2024
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Fundusze

advertisement

Reklamy